نشست آموزشی توانمندسازی شبکه امامت استان بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4014230
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

نشست آموزشی توانمندسازی شبکه امامت استان بوشهر برگزار شد

نشست آموزشی یک روزه توانمندسازی شبکه امامت استان بوشهر با محوریت فرایند حل مسئله و کنشگری فرهنگی اجتماعی مبلغین استان برگزار شد.

نشست توانمندسازی شبکه امامت استان بوشهر به گزارش ایکنا از بوشهر، نشست آموزشی یک روزه توانمندسازی شبکه امامت استان بوشهر عصر روز گذشته، 26 آبان با محوریت فرایند حل مسئله و کنشگری فرهنگی اجتماعی مبلغین استان بوشهر با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست نماینده ولی فقیه در خورموج و جمعی از خادمین حرم حضرت معصومه(س) و اعضا شورای تبلیغ استان بوشهر و شبکه امامت در مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای احشام قائد شهرستان دشتی برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به لزوم روحیه تقویت و همدلی در بین روحانیون گفت: تقویت همکاری و تعامل روحانیون مستقر، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و طرح هجرت در راستای تقویت شبکه تبلیغی استان ضروری است و همگرایی نهادهای تبلیغ استان و رشد یکپارچه مهارتی-علمی آنان از محسنات برگزاری چنین گردهمایی‌هایی است.

در ادامه این نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به اهمیت توانمندسازی شبکه امامت اشاره کرد و افزود: توانمندسازی شبکه امامت در جهت حل مسائل و مشکلات محلات و روستاها از اهداف مهم برگزاری این نشست آموزشی عنوان کرد و در این نشست آموزشی، اساتید دوره، فرایند حل مسئله با مدل علمی طراحی شده توسط بنیاد هدایت را برای شبکه امامت استان تبیین می‌کنند.

حجت‌الاسلام زاهددوست در بخش دیگری از این نشست ضمن خیر مقدم به مجاهدان عرصه جهاد تبین استان، یکی از وظایف روحانیون و شبکه تبلیغ در روستاها و شهرها را تبیین، مطالبه‌گری و خدمت به مردم عنوان کرد.

در ادامه این نشست حلقه‌های مباحثه و مناظره ای برگزار شد و ضمن داوری شورای تبلیغ استان، هدایایی به برگزیدگان اهدا شد و همچنین خدام اعزامی حرم حضرت معصومه به مناسبت سالروز وفات آن حضرت در جمع روحانیون حضور یافتند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha