گام توسعه و پیشرفت در گرو وحدت و همدلی مسئولان است + عکس
کد خبر: 4042871
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

گام توسعه و پیشرفت در گرو وحدت و همدلی مسئولان است + عکس

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: مثلث فرمانداری، سپاه و امام جمعه در تنگستان باید با یک برنامه‌ریزی و سپس کار جهادی در زمینه رفع محرومیت از این شهرستان تلاشی مضاعف داشته باشند لذا در این خصوص گام وحدت و همدلی مسئولان مبتنی بر استفاده از پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی بنیادین بومی ممتاز لازمه توسعه و پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهربه گزارش ایکنا از بوشهر، فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان، امروز ۲۳ اسفندماه، با آیت‌الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری دیدار و گفت‌وگو کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست با بیان اینکه مردمان تنگستان مردمانی متدین، شریف و آزموده هستند، اظهار کرد: شهرستان تنگستان بسیار محرومیت دیده و از جمله مناطقی است که متناسب با انقلاب پیشرفت نکرده است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری ادامه داد: در شهرستان تنگستان باید زیرساخت‌ها توسعه پیدا کند به ویژه خط ساحلی که مشکلات بسیاری دارد.

تنگستان کم‌ برخوردارترین شهرستان در بوشهر

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: شهرستان تنگستان نسبت به جمعیت، بیشترین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و بالاترین نرخ بیکاری استان را دارد و این در حالی است که این شهرستان قطب کشاورزی استان در حوزه نخیلات و بیش از صد کیلومتر مرز دریایی دارد و باید تدبیری اندیشیده شود و با ایجاد کارخانه‌های بزرگ مانند صنایع تبدیلی خرما و مجتمع‌های دریایی مثل تولید داروهای دریایی، تولید محصولات دریایی، بازیافت محصولات دریایی و همچنین ایجاد بازارچه‌های تجاری، این محرومیت از بین برود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمن در پی فاصله‌اندازی در بین مسئولان است، تصریح کرد: مثلث فرمانداری، سپاه و امام جمعه در تنگستان باید با یک برنامه‌ریزی و سپس کار جهادی در زمینه رفع محرومیت از این شهرستان تلاشی مضاعف داشته باشند لذا در این خصوص گام وحدت و همدلی بین مسئولان مبتنی بر استفاده از پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی بنیادین بومی ممتاز لازمه توسعه و پیشرفت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: استان بوشهر یکی از غنی‌ترین استان‌ها در عرصه اعتبارات است اما فقط نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha