پیام رئیس‌جمهوری به کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین
کد خبر: 4080982
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

پیام رئیس‌جمهوری به کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم رئیسی در پیامی ضمن تقدیر از متصدیان اولین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین برای داوطلبان و گروه‌های مردمی و آحاد خادمین زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آرزوی توفیق کرد.

رئیس‌جمهوری

به گزارش ایکنا، اولین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین امروز پنجم شهریورماه باهدف بازبینی ضعف‌ها و نواقص بخش سلامت در راهپیمایی بزرگ اربعین در سال‌های قبل، ارائه راهکارهای لازم و برطرف ‌شدن مشکلات گذشته برگزار ‌شد.

به همین مناسبت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری در پیامی ضمن تقدیر از متصدیان این کنگره برای داوطلبان و گروه‌های مردمی و آحاد خادمین زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آرزوی توفیق کرد.

متن پیام رئیس‌جمهوری به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی

اربعین رمز ماندگاری نهضت جهانی اباعبدالله الحسین(ع) و اعلام پایبندی عاشقان و ارادتمندان به مکتب سرخ عاشوراست. مکتبی که پرچم سرخ آن به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری(س) برافراشته شده تا نهضت سرخ حسینی جاودانه بماند.

اربعین بسان یک نهضت عظیم فرهنگی، در جامعه دینی، آئینی ما و تمامی مسلمانان جهان شناخته شده است و میلیون‌ها نفر در ایام عزای سالار شهیدان، در این مسیر با خود همراه می‌کند. امسال شاهد حضور میلیونی زائران ایرانی در کربلای معلا خواهیم بود و گروه‌های مختلف مردم و نهادهای عمومی و دولتی در مسیر خدمتگزاران به زائران اباعبدالله الحسین(ع) آماده می‌شوند و ان‌شاء‌الله تمام توان خویش را ایثار می‌کنند تا مدال بر افتخار خادم الحسين(ع) را کسب نمایند.

اکنون که در آستانه آغاز این حرکت عظیم قرار گرفته‌ایم، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی خود همراه با موقعیت‌شناسی مدیریتی در مسیر ارائه مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی به تمامی هم‌وطنان و میهمانان و زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نسبت به برگزاری اولین کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین با در نظر داشتن اهداف والای اسلامی ایرانی و به منظور ارتقای توان، تقویت هماهنگی و افزایش کیفیت بهینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این مراسم با دعوت از تمامی مراجع دخیل در این حوزه اقدام نموده است.

لازم می‌دانم از این حرکت حساب شده، دقیق، صحیح و دوراندیشانه مدیران و متصدیان برگزاری این کنگره علمی صمیمانه تقدیر نموده و دوام توفیقات همه خدمتگزاران به زائران حسینی اعم از نیروهای خدوم فراجا در مرزها و مسیرهای تردد و دیگر نیروهای مسلح، خادمین حوزه حمل و نقل و اسکان و پذیرایی، بهداشت و درمان و سلامت، مبلغین و مروجین فرهنگی و مذهبی و به‌طور کلی تمامی مسئولان و اعضا ستاد بزرگداشت اربعین و به صورت خاص داوطلبان و گروه‌های مردمی و آحاد خادمین این مسیر پر برکت را از خداوند متعال مسئلت نمایم، ان‌شاء‌الله همگان در پیشبرد و کسب اهداف والای کنگره عظیم اربعین در ذیل توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(أروحنا له الفداء) مؤيد و منصور بوده و اجر خدمات خویش را به واسطه رضایت خداوند متعال از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دریافت نمایید.

سید ابراهیم رئیسی»

انتهای پیام
captcha