سفره افطاری مقام معظم رهبری در مصلای نمازجمعه بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4131772
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
با حضور دانش‌آموختگان حوزوی؛

سفره افطاری مقام معظم رهبری در مصلای نمازجمعه بوشهر برگزار شد + عکس

در چهاردمین روز ماه مبارک رمضان ضیافت سفره افطاری مقام معظم رهبری با حضور دانش‌آموختگان حوزوی در مصلای نمازجمعه محله ایثار منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری

به گزارش ایکنا از بوشهر، ضیافت سفره افطاری کریم انقلاب امام خامنه‌ای در مصلای نمازجمعه بوشهر با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر و جمعی از قاریان ممتاز حوزوی و دانش‌آموختگان مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و خانواده‌های آنها در محله ایثار منطقه یک این شهر برگزار شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر، غروب ۱۶ فروردین‌ماه در نشست صمیمی با جمعی از دانش‌آموختگان مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهر بوشهر و خانواده‌های ایشان، اظهارکرد: وجود مقدس حضرت صاحب الامر(عج) در میان انسان‌ها یک منبع درخشان الهی و برکت بی‌پایان و پرفروغ است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر کار و اقدامی نیازمند ایجاد بستر فرهنگی دانش‌پایه و پایدار است، افزود: هر کار و اقدامی در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی بایستی به‌همراه محتوای خوب و پژوهش‌محور و پیوست‌نگاری فرهنگی باشد که موجبات اصلاح و سلامت و الگودهی به آحاد جامعه را فراهم سازد.

استاد درس اخلاق مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان بوشهر، بهترین الگو در سبک زندگی برای خانواده‌ها را الگوی فاطمی خواند و بیان کرد: بهترین الگو برای خانواده‌ها، خانواده حضرت فاطمه زهرا(س) که الگوی تمام‌نمای فضائل الهی، مدیریت موفق و تربیت و پرورش خانواده است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری یکی از وظایف جامعه روحانیت در عصر انتظار به‌عنوان منتظر را تبیین کرد و گفت: حضور جدی جامعه روحانیت در جامعه ولایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری و نهادینه کردن فرهنگ مهدوی بر اساس ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و مکتب اهل‌بیت(ع)، دفاع تمام عیار از مبانی انقلاب اسلامی در مقابل تهاجم گسترده جهان استکبار است.

وی ادامه داد: الان ما در شرایط خاصی قرار داریم که دشمن با تمام وجود در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) صف کشیده است. باید با تمام توان، در مقابل این تهاجم بایستیم. ان‌شاءالله پیامد این استقامت ما، نصرت الهی و پیروزی است.

تجلیل از ۱۰۰ بانوی نمونه خانواده حوزوی 

این مراسم با شعرخوانی مهدوی دختران خردسال و تکریم از ۱۰۰ نفر از بانوان نمونه خانواده حوزوی، برپایی کرسی تلاوت قرآن مجلسی، تجلیل از ۱۰ نوجوان روزه اولی، سخنرانی حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، تجلیل از ۳۰ نفر از آمرین به معروف و ناهیان از منکر شبکه روحانیت ویژه پایگاه فرهنگی و اجتماعی بهار طبیعت و ایام نوروزی توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همراه بود.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت آیت‌الله صفایی‌بوشهری، حاضران در چهاردهمین روز ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴ روزه خود را افطار کردند.


حامد فکوری 

انتهای پیام
captcha