آیین عمامه‌گذاری طلاب در محله ایثار بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4110228
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

آیین عمامه‌گذاری طلاب در محله ایثار بوشهر برگزار شد + عکس

طی مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تعداد ۱۱ نفر از طلاب مدارس علمیه این شهرستان به‌مناسبت جشن مبعث پیامبر اسلام(ص) در محله ایثار بوشهر معمم شدند.

آیین عمامه‌گذاری طلاب در محله ایثار بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، مراسم عمامه‌گذاری ۱۱ طلبه از مدارس علمیه شهرستان‌‌های بوشهر با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، جمعی از طلاب و مسئولان، ۲۸ بهمن‌ماه، همزمان با سالروز جشن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در مصلای نمازجمعه محله ایثار منطقه یک بندر بوشهر برگزار شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در جمع این طلاب گفت: تبیین آیات کلام‌الله و ترویج احادیث آل‌الله(ع) در مسیر کار و زندگی مردم جامعه در واقع سرچشمه نور هدایت را به دنبال دارد که موجب تحقق روش‌های تمدن‌آفرین و اندیشه‌های اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه «اللَّهُ نُورُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ» یعنی پروردگار متعال در واقع نور آسمان‌ها و زمین و روشنی‌بخش همه آنها است، افزود: پایه‌های دنیوی و اخروی بر روی حکمت و عدالت الهی استوار است و همه مقدرات در سیطره قدرت خداوند دانای مقتدر است.

امام جمعه بوشهر اظهارکرد: براى رسيدن به عدالت بايد كينه‌ها را در تمامی امور کار و زندگی كنترل كرد به آن علت که كينه‌جويى از عوامل انحراف از عدالت است. پس باید بیاموزیم که «اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوى‌».

یادآور می‌شود، در پایان بعد از اقامه نمازجمعه شهر بوشهر، آیین عمامه‌گذاری تعداد ۱۱ نفر از طلاب آقایان آرمان شادمان، حسین حیدری‌ماهر، حامد متقیان، آرش شادمان، محمدحسن چراغ‌مغان، امید غلامی، جلال حسین‌پور، سعید یکتاش، محمدرضا عریضی، غلامرضا حسین‌پور، علیرضا روحی‌فرد به‌مناسبت مبعث حضرت محمد(ص) به‌دستان آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در جمع نمازگزاران مصلای محله ایثار منطقه یک این شهر برگزار و از این طلاب تجلیل شد.

سیده فردوس رضوی

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha