حرکت مسلمانان در مسیر اسلام، عزت را به آن‌ها بازمی‌گرداند
کد خبر: 4156441
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
رهبر جنبش انصارالله تأکید کرد:

حرکت مسلمانان در مسیر اسلام، عزت را به آن‌ها بازمی‌گرداند

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی بر اهمیت توجه مسلمانان به مبانی و اصول اسلامی برای بازگشتن به مسیر عزت و سربلندی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی، بر لزوم مبارزه با طاغوت و استکبار که ایالات متحده و لابی صهیونیستی در رأس آن قرار دارند، تأکید کرد.

الحوثی، ارتباط شروع سال قمری با هجرت پیامبر اسلام (ص) را بهترین مشوق برای امت اسلامی جهت حرکت امیدوارانه و معنوی دانست و افزود: حرکت امت اسلام در راستای مسئولیت خود در قبال پرچم‌داری اسلام، باعث شکوه و عزت دوباره آن و بازستانی نقش خود در راستای نجات جامعه بشری خواهد شد.

رهبر انصارالله، بحران‌های اخلاقی موجود در جهان را نتیجه جنگی شیطانی دانست که به پرچم‌داری طاغوت انجام می‌شود و افزود: آمریکا، اسرائیل، لابی صهیونیستی و هم‌پیمانان آن‌ها در پرچم‌داری استکبار و طاغوت جهت دورنمودن جامعه بشری از تعالیم الهی، پیشرو هستند.

وی با تأکید بر لزوم مبارزه مسلمانان با طاغوت ادامه داد: مسلمانان به دلیل مسئولیت مقدسی که دارند باید با طاغوت و شر آن مقابله کنند تا خود و ملت‌هایشان را نجات دهند و در نجات جامعه بشری نقش ایفا کنند.

الحوثی با اشاره به فراوانی فسادها و جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها به عنوان طاغوت زمانه، گفت: اگر امت اسلام با اسلام بزرگ و اصول و ارزش‌های آن اقدام کند، طاغوت به همان اندازه نیز آماده نابودی و فروپاشی است.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به اقتدای ملت یمن به پیامبر خدا (ص)، تأکید کرد: ملت ما تلاش‌های خود را جهت آزادی کامل از تمامی انواع پیروی از طاغوت و استکبار و همچنین تداوم رویارویی با ائتلاف متجاوز ادامه خواهد داد.

الحوثی افزود: ملت ما اقدامات خود جهت حفظ اتحاد در جبهه داخلی و تلاش مداوم جهت بنیان‌نهادن توانمندی‌های دفاعی، اصلاح نهادها و توجه به همکاری‌های اجتماعی را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام
captcha