اتحادیه قرآنی استان یزد مکان مستقل ندارد
کد خبر: 4168873
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

اتحادیه قرآنی استان یزد مکان مستقل ندارد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به اینکه 90 مؤسسه عضو این اتحادیه هستند، گفت: متأسفانه هنوز این اتحادیه نتوانسته مکان مستقل و در خور شأنی در استان داشته باشد.

حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، در دومین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی گفت: خوشبختانه استاندار محترم یزد نسبت به فعالیت‌های قرآنی توجه ویژه‌ای دارند و شاهد اجرای اقدامات خوبی در استان هستیم.

وی به اجرای طرح چهار هزار شهید چهارهزار حافظ در استان به همت استانداری یزد اشاره کرد و افزود: این طرح توسط اتحادیه قرآنی استان در حال اجراست و مورد استقبال اقشار مختلف قرار گرفته است به نحوی که تاکنون بیش از 4500 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و کلاس‌ها در حال برگزاری است.

مطهریان با اشاره به اینکه 90 مؤسسه عضو این اتحادیه هستند و پرونده تشکیل داده‌اند گفت: اعضای هیئت مدیره جدید اتحادیه با برگزاری انتخابات در فروردین 1400 فعالیت خود را آغاز و تاکنون اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

وی؛ تأسیس صندوق حمایت از فعالان قرآنی، ایجاد مرکز نیکوکاری و ... را از جمله اقدامات شاخص اتحادیه یزد برشمرد و گفت: از ابتدای تأسیس اتحادیه قبل از ادغام تاکنون، بیش از پنج میلیارد تومان تسهیلات به فعالان و مؤسسات قرآنی استان پرداخت شده است.

مطهریان ضمن گلایه از اینکه متأسفانه این اتحادیه مکان مستقل و در خور شأن ندارد بیان کرد:‌ اکنون این اتحادیه در محلی که متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی یزد بوده و در زیرزمین آن، فعالیت دارد و لذا درخواست داریم نسبت به این امر اهتمام جدی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha