نشست جامعه قرآنی استان بوشهر با موضوع جهاد تبیین برگزار شد + عکس
کد خبر: 4050260
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

نشست جامعه قرآنی استان بوشهر با موضوع جهاد تبیین برگزار شد + عکس

نشست جامعه قرآنی استان بوشهر با موضوع جهاد تبیین با حضور فعالان قرآنی و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، نشست جامعه قرآنی استان بوشهر با موضوع جهاد تبیین، ۲۸ فروردین ماه با حضور آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مصلی جمعه این شهر برگزار شد.

بنا بر این گزارش، تلاوت‌هایی توسط سید عباس هاشمی، قاری بین‌المللی و تنی چند از قاریان و حافظان در این نشست قرائت شد و سپس خواسته‌ها و مشکلات جامعه قرآنی استان بیان شد.

آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در بوشهر نیز ضمن خوشامدگویی به ایشان، گفت: قرآن اوج هدایت الهی و انس با آن، آخرین مرحله رشد و کمال انسانی است و امتی که در فضای قرآنی قرار گرفته‌اند، خاتم الامم هستند.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با اشاره به بخشی از آیه اول سوره ابراهیم «كِتَابٌ أَنْزَلْنَاهُ إِلَيْكَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ»، تصریح کرد: زندگی با قرآن یعنی زندگی با خدا، قرآن و هادیان قرآن، ائمه اطهار (ع) طریقی هستند برای اتصال ما به عرش و عرش با ما.

وی در پایان اظهار کرد: استان بوشهر از دیرباز استانی قرآنی بوده و به واسطه تلاش های بی وقفه و دانش بنیان تنها استانی است که اکنون سند قرآنی ۵۰ ساله دارد.

 
عکاس: سینا ناجی
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha