جلسه شورای وحدت بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4119165
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

جلسه شورای وحدت بوشهر برگزار شد + عکس

جلسه استانی شورای وحدت با حضور رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت کشور و جمعی از مسئولان روز گذشته، ۱۲ بهمن‌ماه در محل سالن همایش‌های جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

جلسه شورای وحدت بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، منوچهر متکی، رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت کشور، عصر 12 بهمن‌ماه در جلسه استانی شورای وحدت که در محل سالن همایش‌های جهاد کشاورزی بوشهر برگزار شد، با بیان اينکه حکمرانی یک هنر و فن است که به نقشه راه و مدیریت کارآمد نیازمند است، گفت: به وسیله حق باید بر پیکره‌ باطل کوبید و امروز نظام در معرض تهاجم است. 

وزیر اسبق امور خارجه ایران در ادامه با اشاره به تحلیل مباحث زیرساخت‌های اقتصادی در عرصه علمی، تربیتی، فرهنگی و رسانه‌ای، تصریح کرد: در همه جای دنیا ۸۰ درصد اقتصاد در دست مردم و ۲۰ درصد آن در دست دولت است که متأسفانه در این چند دهه مسئولان کشور نسبت به این اصل برعکس عمل کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه دولت تاجر خوبی نیست، افزود: سازمان خصوصی باید در این چند سال سعی بر واگذاری اقتصاد به مردم می‌بود و براساس توصیه امامین انقلاب، کارهایی که مردم می‌توانستند انجام دهند، دولت نباید به آنها وارد شود. 

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه در هر کجا به نقشه راه و مدیریت و برنامه کارآمد متعهدانه توجه کردیم موفق بوده‌ایم، بیان کرد: رهبر انقلاب بعد از جنگ و حماسه دفاع مقدس برنامه‌ای راهبردی و هدفمند برای دفاع از کشور ارائه دادند و نقشه راه را طراحی کردند که امروز جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی خودکفا شده است اما در بخش خودرویی به‌خاطر وجود مافیاهای پشت پرده موفق نشده است. 

متکی ادامه داد: شورای وحدت اولین جزو تشکل‌هایی در کشور بود که در کشور از حجت‌الاسلام رئیسی حمایت کرد و نیروهای این تشکل آتش به‌اختیار وارد کار شدند و امروز هم از این حمایت پشیمان نیستند. 

وی تصریح کرد: متأسفانه به نیروهای انقلابی بی‌لطفی صورت گرفت و در فتنه اخیر دشمنان به مردم القا کرده‌اند که این دولت ناکارآمد است و اگر مردم به این باور رسیدند در انتخابات شرکت نخواهند کرد و یا جریان انقلابی در رقابت‌های مجلس آینده خواهد باخت و این تصور باید توسط دولت اصلاح شود. شورای وحدت بعد از انتخابات مورد بی‌مهری قرار گرفت اما با برنامه‌های صورت گرفته نیروها را در سراسر کشور ساماندهی کردیم و نمودار تشکیلاتی طراحی شد. 

ضرورت تشکیل شورای وحدت در روستاها 

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت اضافه کرد: کلید شروع شورای وحدت با عضویت است و این شورا حزب و جبهه نیست و یک مجموعه فراجبهه‌ای است و جبهه‌ها و حزب‌های مختلفی در این شورا عضویت دارند و به‌دنبال آن هستیم در برخی از روستاهای کشور شورای وحدت را تشکیل بدهیم. 

وی با بیان اینکه نمایندگان ۳۵ حزب ملی در کشور می‌توانند عضو شورای وحدت باشند، اظهار کرد: اگر دولت برای بهبود وضعیت موجود کاری نکند، شورای وحدت با مطالبه‌گری وارد انتخابات خواهد شد. 


 سیده‌فردوس رضوی 
عکاس: نادیا شیخ‌ابولی

انتهای پیام
captcha