تجلیل از مدیران مدارس علمیه خواهران بوشهر + عکس
کد خبر: 4114271
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

تجلیل از مدیران مدارس علمیه خواهران بوشهر + عکس

طی مراسمی از سوی آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای فرهنگ عمومی بوشهر از مدیران و اساتید مدارس علمیه استان شهر بوشهر تجلیل شد.

آیین تجلیل از بانوان برتر مدارس علمیه بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، روز گذشته 22 دی‌ماه در آیین تجلیل از مدیران و اساتید مدارس علمیه که در محل مجتمع فرهنگی و پژوهشی آدینه منطقه یک محله شهید مدرس برگزار شد، گفت: باید دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، مدارس علمیه، پارک‌های علم و فناوری و مراکز پژوهش، سیستم دفاعی را طوری تعریف کنند که بتوانند دفاع الکترونیک در برابر تهاجم الکترونیک داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تأکید بر توسعه علمی پژوهش‌های دین‌پایه، افزود: اگر مرحله اول دفاع را آغاز نکنیم و آن‌ها با نظام فناورانه خود تولید سخت‌افزار الکترونیک کنند، در جغرافیای حمله توانمند شده و مراکز کور را شناسایی می‌کنند و وارد شدن پدافند ما برای خنثی‌سازی تهاجم، کاری سست و غیرعلمی است.

وی به تشریح نقش مراکز علمی و رسانه‌ای در عرصه تقویت جبهه مقاومت اسلامی پرداخت و گفت: طرح تحول در رسانه ملی صدا و سیما با همکاری علمی مراکز دانش‌بنیان و اندیشکده‌های مطالعاتی باید با طراحی ۵۰ ساله مناسب با مخاطبان تدوین شود تا در ادوار مختلف بتواند نیاز مخاطبان را تأمین کند.


زینب محمدی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha